ČEZ Distribuce, a.s. si dovoluje proto požádat o umožnění volného a bezpečného přístupu k elektroměru.
Z důvodu bezpečnosti pracovníků ČEZ proto žádá o zabezpečení psů po dobu návštěvy.
Jak poznám zaměstnance ČEZ Distribuce, a. s.?Zaměstnanci ČEZ Distribuce, a. s., jsou vybaveni služebním průkazem, kterým se musí na požádání prokázat. Používají předepsaný pracovní oděv s označením společnosti a ruční terminál pro sběr dat. Nikdo z našich zaměstnanců nepotřebuje vidět faktury ani jiné doklady a nepožaduje žádnou
platbu.
Máte pochybnosti?Obraťte se na bezplatnou kontaktní linku ČEZ Distribuce 800850860 a ověřte si identitu našeho zaměstnance.
Pokud nemůžete ze závažných důvodů zařízení zpřístupnit, je alternativou samoodečet (předání informace o zobrazovaném stavu elektroměru ke konkrétnímu dni), případně odhad spotřeby. Nahlášení samoodečtu v termínu před fyzickou návštěvou našeho zaměstnance nemá vliv na realizaci této návštěvy. Samoodečet, případně odhad stavů (spotřeby) nelze z důvodu legislativních omezení akceptovat pravidelně, proto Vás žádáme prioritně o zpřístupnění elektroměrů.
Způsoby nahlášení samoodečtu:
Dle postupu zanechaného na místě naším zaměstnancem
- Zasláním vyplněného korespondenčního odečtového lístku (bez poplatku)
- E-mailem na info@cezdistribuce.cz
- Prostřednictvím Distribučního portálu (DIP)
- Telefonicky na bezplatnou linku 800850860
Pro rychlé vyřízení si kromě odečteného stavu číselníku elektroměru připravte také jméno, příjmení, adresu odběrného místa nebo EAN (tyto údaje jsou součástí každého vyúčtování), případně výrobní číslo elektroměru.
TIP: Nevíte, jak správně odečíst stav elektroměru?
Průvodce elektroměry a podrobné informace k odečtům naleznete na www.cezdistribuce.cz v části Technické info.